ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛОГОПЕДІВ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

  Ірина Щербакова (Суми, Україна) |    Завантажити статтю

Найважливішими завданнями логопедів, які працюють в закладах освіти є подолання мовленнєвих порушень і надання корекційної допомоги дітям із порушеннями психофізичного розвитку. Реалізація цих завдань здатна попередити ймовірні труднощі, які можуть виникнути в процесі навчання в школі, а кінцевий результат у вигляді сформованої мовленнєвої діяльність є дуже важливим для повноцінного життя і розвитку дитини, особливо враховуючи факт зростання кількості дітей з мовними патологіями. Сьогодні кількість дітей з мовною патологією зросла майже до 50% від загальної кількості дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Саме тому, увага науковців в галузі логопедії прикута до раннього розпізнавання мовного недорозвинення і його більш ранньої корекції. Зауважимо, що своєчасна корекційно-виховна робота з дітьми при виражених порушеннях мовлення призводить до значної їх компенсації.