ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА У ВИЩІЙ ШКОЛІ

  Ірина Терещук, Вікторія Дорофієнко ( Пирятин, Україна) |    Завантажити статтю

Відомо, що освітні системи в будь-якій країні повинні сприяти реалізації основних завдань соціально-економічного та культурного розвитку суспільства. Інформаційні технології є важливим інструментом поліпшення якості освіти, оскільки дозволяють необмежено розширити доступ до інформації, урізноманітнюють технології, тощо. Застосування інформаційних технологій докорінно змінює роль і місце педагога та учня в системі «учитель – викладач – інформаційна система – учень і студент». Інформаційні навчальні технології – це не просто передаточна ланка між учителем та учнем, вони сприяють особистісно зорієнтованому підходу в навчанні [1, с. 50].