ЗАСОБИ ПОДОЛАННЯ МОВНОГО БАР’ЄРУ У НАВЧАННІ ГОВОРІННЮ СТУДЕНТІВ З НИЗЬКИМ РІВНЕМ ВОЛОДІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

  Олена Савченко, Анна Волкова (Херсон,Україна) |    Завантажити статтю

Особливістю вивчення будь-якої іноземної мови постає подолання мовного бар'єру під час навчання говорінню. Особливо це слід враховувати під час роботи із студентами з низьким рівнем володіння іноземною мовою, так званими «початківцями» (beginners). Мовний бар’єр – це передусім перешкода вільному мовленнєвому висловленню, зокрема у цьому випадку – висловлюванню іноземною мовою. Ці складнощі у спілкуванні можуть бути зумовлені недостатнім арсеналом мовних засобів та лексичних одиниць, якими користується студент, а можуть бути зумовлені психологічними перепонами, що формуються із страху робити помилки або спираються вже на існуючий негативних досвід у комунікації іноземною мовою. Складнощі із подоланням у студентів такого роду бар’єрів часто призводять до фрустраційних станів, а це, у свою чергу, має негативний вплив на рівень засвоєння ними знань з іноземної мови. [2, с. 177] Тож проблема подолання мовного бар’єру має суттєве значення не лише під час навчання говорінню іноземною мовою, а взагалі при оволодінні іноземною мовою.