УКРАЇНСЬКО-МОЛДОВСЬКА ПРОБЛЕМАТИКА В ШКІЛЬНИХ КУРСАХ ІСТОРІЇ

  Наталія Гончарова (Ізмаїл, Україна) |    Завантажити статтю

Сучасні реалії вимагають критичного осмислення змісту навчальної програми з історії для загальноосвітніх навчальних закладів. Цим переймаються Міністерство освіти і науки України, відомчі структури, вчителі-предметники. Чимало науковців зосереджують увагу на дослідженні різноманітних аспектів програмового контенту, як-от: К. Баханов, В. Бугрій, І. Гирич, В. Комаров, О. Кривоший, В. Мисан, Р. Пастушенко, О. Пометун, Г. Сєрова, О. Томаченко, О. Удод та ін. Основні дискусії та зміни стосуються модернізації навчальної програми з історії на основі компетентнісного підходу, її розвантаження та оновлення.