ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ВИЩА МАТЕМАТИКА»

  Леся Цівина (Хорол, Україна) |    Завантажити статтю

Процес вивчення вищої математики починається зі знайомства викладача зі студентами. Дивлячись в очі студентам, хочеться донести, що в математиці є своя краса, як в живописі і поезії. Ця краса виявляється іноді у виразних, яскраво окреслених ідеях, а іноді вражає нас у широких задумах, які ховають у собі щось недоговорене, але багатообіцяюче.Для того щоб студенти розуміли тебе, твій предмет потрібно бути не лише хорошим викладачем – предметником, а й гарним психологом. Кожна особистість для такого викладача – це конкретний ключик для здійснення своїх задумів, а саме -навчити студентів мислити.