МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА ШЛЯХОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР

  Ангеліна Перкова (Україна, Бердянськ) |    Завантажити статтю

Актуальність роботи. На сучасному етапі розвитку початкової освіти одним із основних завдань є підвищити якість навчання природознавству молодших школярів, активніше готувати їх до подальшого навчання та практичної діяльності. Однак діти часто відчувають труднощі при вивченні нового матеріалу. Дослідники проблем початкового навчання (Н. Бібік, І. Бех, М. Вашуленко, Т. Довга, А. Крамаренко та ін.) визнають, що в наш час спостерігається зниження інтересу дитини до пізнавальної діяльності. Особливо це відчувається під час викладання навчальних предметів з природничим змістом.