САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ - ВАЖЛИВА ЧАСТИНА ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ –АГРАРІЇВ

  Тетяна Горобець (Петрівка, Україна) |    Завантажити статтю

Для підготовки кваліфікованих кадрів для сільського господарства України створено мережу навчальних закладів: училищ, аграрних технікумів, коледжів, академій та університетів. На даний період в державі залишились як великі сільськогосподарські підприємства з оновленим машино-тракторним парком, так і утворились нові багато чисельні фермерські та селянські господарства, які закупляють нову вітчизняну та зарубіжну сільськогосподарську техніку, техніку нового покоління обладнану комп’ютерами та електронікою. Впроваджуються нові технології обробітку ґрунту, посіву та збирання сільськогосподарських культур. Сучасні методи точного землеробства передбачають використання інформаційно-комп’ютерних технологій та засобів телекомунікації і супутникового зв’язку. В останні 10-15 років у сільському господарстві стали використовувати дуже досконалу техніку: обертові плуги, комбіновані знаряддя для підготовки ґрунту до сівби, ґрунтообробно-посівні агрегати, самохідні обприскувачі, зернозбиральні комбайни, комбайни для збирання цукрового буряку, картоплі тощо. Більшість агрегатів обладнані системами навігації GPS, що дозволяє використовувати техніку найбільш ефективно. Тому суттєво підвищилися вимоги до компетентності фахівців аграрного виробництва, що в свою чергу ставить нові завдання і в першу чергу завдання підвищення якості підготовки фахівців. Тобто спеціалістів оперативного рівня, які безпосередньо виконують технічні завдання і приймають участь у створенні аграрного продукту.