ГУРТКОВА РОБОТА – НЕВІД’ЄМНА ЧАСТИНА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

  Тетяна Мизгіна (Харків, Україна) |    Завантажити статтю

Одним із головних напрямків формування якісного рівня освіти, який задовольняє потреби майбутніх спеціалістів в професійному розвитку, є залучення студентів до гурткової роботи в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Педагогічний колектив Харківського автомобільно-дорожнього технікуму, працюючи під гаслом "Від минулого - до майбутнього, від теорії - до практики, від традиції - до інновації", одними з пріоритетних напрямків гурткової роботи визначив проведення науково-дослідницької і пошукової роботи студентами під керівництвом викладачів. Як відомо, заняття гуртків не регламентовані навчальною програмою. У гуртковій роботі відкриваються необмежені можливості для дослідницької діяльності викладача, удосконалення його методичної майстерності. У процесі підготовки і проведення занять викладач може перевірити правильність своїх припущень, ефективність форм, методів і прийомів, практичну і виховну значимість підготовлених матеріалів [6, c. 54].