МЕТОДИКА ВИРОБЛЕННЯ НАВИЧОК ЛЕКТОРСЬКОЇ РИТОРИКИ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАЧА

  Ольга Боягіна (Харків, Україна) |    Завантажити статтю

Досконале володіння професійним мовленням, вміння чітко і правильно виражати свої думки, триматися перед аудиторією, говорити правильно, розумно і захопливо - це нагальна потреба сучасного викладача, один із важливих інструментів впливу на студентів. Ефект комунікаційного спілкування ґрунтується, в першу чергу, на риторичній майстерності. Його вищий пілотаж найяскравіше представлений в ораторстві. Риторика (в перекладі з грецького – теорія красномовства), як визначав Арістотель, – це здатність знаходити можливі способи струнко висловлювати свої думки щодо кожного даного предмету. Володіння риторикою – професійна вимога, яка пред'являється до кожного лектора. Володіння ж ораторством – це прояв його особистого таланту.