ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ РОБОТИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В УМОВАХ ШКІЛЬНОГО ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ

  Діана Ладиженська, Тетяна Осадча (Одеса,Україна ) |    Завантажити статтю

Популярність хорового мистецтва для школи робить більш багатоплановим і хорове виконавство майбутнього вчителя музики. В одній особі він виступає як артист хору, як диригент, як аранжувальник, як організатор хорового колективу. Ю.Алієв оцінюючи значимість хорового співу в школі, пише: «Хоровий спів є найбільш активною, дієвою та доступною формою музичного навчання в школі. У процесі хорового виконання розвиваються не тільки музичні здібності, такі, як слух, пам'ять, почуття ритму, але здібності і властивості, що мають значення в загальному розвитку особистості молодшого школяра: уява, творча активність, цілеспрямованість, взаємовиручка, почуття ліктя.