ДО ПИТАННЯ ПРО СОЦІАЛЬНУ ЗНАЧУЩІСТЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

  Вадим Лісовий (Чернівці, Україна)  |    Скачать статью

На сучасному етапі розвитку суспільства освіта стала однією з найбільш вагомих сфер людської діяльності: у ній задіяно більше мільярда учнів і майже 50 мільйонів педагогів. Помітно підвищилася соціальна роль освіти: від її спрямованості і ефективності сьогодні багато в чому залежать перспективи розвитку людства. Освіта, зокрема вища, розглядається науковцями в якості провідного чинника соціального й економічного прогресу. Нинішні соціально-економічні умови ставлять перед системою вищої освіти завдання підготовки компетентного, конкурентоспроможного фахівця для роботи в мінливому соціальному середовищі, здатного самостійно і творчо вирішувати професійні завдання, готового до подальшої самоосвіти та саморозвитку. Розв’язання цієї проблеми зосереджено в побудові нового освітнього простору та реалізації положень Болонської декларації.