КРЕАТИВНА ІНФОРМАТИКА: ЯК ГРА РОЗВИВАЄ МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ УЧНІВ

  Оксана Мойко, Вікторія Березна (Дрогобич, Україна) |    Скачать статью

Сучасна освіта перебуває в процесі глибоких змін, спричинених швидким розвитком цифрових технологій. Інформатика як навчальний предмет набуває особливого значення, адже формує не лише базові знання про комп’ютери, а й розвиває мислення, здатність до аналізу, творчості та самовираження. У молодшому шкільному віці надзвичайно важливо поєднувати навчання з грою, оскільки гра є природною формою діяльності дитини, через яку вона пізнає світ, набуває досвіду і розвиває свої здібності. Саме тому використання ігрових технологій у викладанні інформатики створює ефективне освітнє середовище, у якому навчання стає цікавим, змістовним і розвивальним.