Реальність ринкових умов така, що суб’єкти підприємницької діяльності, і водночас сприймаються як учасники ринку, прагнуть займати лідируючі позиції у відповідному сегменті, володіючи власними перевагами та сприятливим внутрішнім та зовнішнім середовищем, а також здатністю залучати споживачів за рахунок власної конкурентоспроможності. Тим і зумовлюється існування стратегічної групи конкурентів у будь-якому сегменті ринку. Оскільки, стратегічна група конкурентів – це певна сукупність підприємств, компаній, які посідають вигідні аналогічні позиції на ринку та змагаються між собою на основі схожих стратегій, однотипних товарів, кращих за споживчими властивостями, за рахунок чого є перспектива щодо збільшення обсягів їх збуту.
ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ ГРУПИ КОНКУРЕНТІВ НА ТОВАРНОМУ РИНКУ
Олексій Паньковецький (Вінниця, Україна) | Скачать статью
