ОСОБЛИВІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ ЩОДО НОВОГО ТОВАРУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

  Денис Ковальов (Вінниця, Україна) |    Скачать статью

Оскільки будь-яке підприємство прагне до виробництва та реалізації власних товарів з якомога більшою величиною економічної вартості, то постає питання, що пов’язані із ціноутворення, оскільки від цього залежить функціонування бізнес-процесів та участь на ринку товарів і послуг. Звісно, що у загальному вигляді ціна відображається розрахунком спланованих і внесених витрат на виробництво товарів, в результаті чого відображається зворотна реакція по співвідношенню «ціна – прибуток = витрати». Це означає, що підприємство розробляє технологію виготовлення товару таким чином, щоб підтримувати внесення витрат під час його виробництва (рис. 1) з орієнтацією на їх покриття грошовими надходженнями, після чого прибуток обов’язково повинен виникати у кінцевому результаті.