ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

  Лілія Стахів, Діана Тимишин (Дрогобич, Україна) |    Скачать статью

Актуальність дослідження полягає в тому, що сьогодні з метою здійснення особистісно-орієнтованої педагогічної діяльності учителям необхідно творити такий освітній заклад нового покоління XXІ століття, в якому дітям притаманне нове мислення – критичне, креативне та творче. Тому розвиток сучасної системи початкової освіти має бути спрямований на впровадження нових форм, методів та методичних прийомів навчання і виховання дітей молодшого шкільного віку, а відтак – здійснення оптимального вибору такої освітньої стратегії, яка породжує педагогіку партнерства, націлює на новий стиль роботи учителя з учнями із дотриманням принципу дитиноцентризму в умовах здоров’язбережувального освітнього середовища.