ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  Оксана Мойко, Анастасія Ткачук (Дрогобич, Україна) |    Скачать статью

У сучасному світі, де інформаційні технології стрімко розвиваються, знання в галузі інформатики стають невід'ємною частиною навчальної програми з самого раннього віку. Важливість вивчення інформатики в початковій школі полягає не лише у засвоєнні технічних навичок, а й у розвитку логічного мислення, творчих здібностей та критичного аналізу. Одним із ключових підходів до викладання цього предмету є залучення учнів до дослідницької діяльності, що дає можливість дітям не просто пасивно отримувати інформацію, а самостійно шукати відповіді на запитання та вирішувати проблеми [1, с. 62].