Актуальність дослідження зумовлена тим, що в освітньому процесі навчальних закладів дедалі активніше застосовуються різні види освітніх інновацій. Однак навчальні заняття, як правило проходять за традиційною схемою, в якій студент виступає лише як приймач інформації. На відміну від традиційного навчання нові інноваційні технології засновані на особистісно-орієнтованому підході. Вони передбачають застосування методів, що активізують творчу діяльність, самостійність, ініціативність. Серед сучасних інноваційних спрямувань розвитку освіти вчені виділяють розробку особистої теорії інновацій, особистісно-орієнтовану освіту, розвиток організаційно-структурної моделі освіти, систему багаторівневої системи освіти. Інноваційна діяльність є важливою особливістю педагогічної праці, що характеризує взаємозв’язок загальної культури педагога, його творчого потенціалу та професійної спрямованості. Зазначимо, що інноваційність – це відкритість, проникливість для іншої, відмінної від особистої, думки [2]. Специфічною ознакою поняття “інновація” є те, що за допомогою “...нововведень забезпечується розвиток, удосконалення, поліпшення освіти, більш ефективною стає освітньо-виховна робота” [3, 20].
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
Ірина Садова, Наванкевич Денис (Дрогобич, Україна) | Скачать статью