Сучасна цифрова реальність висуває свої вимоги до актуальної парадигми отримання знань. Процеси трансформації освітнього середовища спрямовані на принципові зміни змісту освітнього процесу, оновлення нових форм і форматів подання навчального матеріалу, нових методів навчання, технологічного та ресурсного забезпечення тощо. У нових умовах у сучасній парадигмі здобуття знань зростає роль і значення соціальної, гуманітарної та освітньої складової. У цьому випадку, насамперед, йдеться про формування цифрової культури, зокрема шляхом навчання цифрового етикету підростаючого покоління – покоління Z, або фізичного покоління, як основного об’єкта навчання в сучасному освітньому середовищі.
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОГО ЕТИКЕТУ В УЧНІВ: ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ
Наталія Винницька, Наталія Костецька (Дрогобич, Україна) | Скачать статью