Основу стратегій у сфері сучасної освіти складають цінності морально-духовного життя суспільства, які виступають основою для конструювання і реалізації змістової і процесуальної сторін навчання і виховання молоді. У процесі аксіологізації навчального процесу у ЗСО та ЗВО відбувається залучення молодої людини до цінностей суспільства. Процес залучення спрямований на осмислення нею цінностей навколишнього світу, усвідомлення себе та своєї ролі в соціокультурному просторі. Значення тих чи інших цінностей у розвитку людини обгрунтовується її можливостями у відкритті особистістю сенсів життя.
РОЛЬ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОГО СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Валентина Луценко (Дніпро, Україна) | Скачать статью