Однією з найважливіших ланок технологічного процесу метрополітену є ескалатор, який разом з метропоїздом відтворює єдину систему переміщення пасажирів під землею. Електропривод ескалаторів метрополітену споживає приблизно половину потужності підведеної напруги до шин 380 В, тому енерго-ресурсо зберігаючий аспект його роботи має важливе значення. При цьому окрім прямої економії електроенергії слід мати на увазі й ту економію, яка за рахунок удосконалення управління може забезпечити зниження зносу механічного та електричного обладнання, та, відповідно, й тих енергетичних та матеріальних ресурсів, які були б потрібні на його заміну під час проведення ремонтних робіт.
ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНА СИСТЕМА ПРИВОДУ ЕСКАЛАТОРА
Владислав Зубаньов, Олександр Мейта (Київ, Україна) | Скачать статью