ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

  Тетяна Шевченко (Суми, Україна) |    Скачать статью

У статті висвітлені питання формування цифрової компетентності учасників освітнього процесу та використання ІКТ на заняттях з спеціальних предметів. Ключові слова: компетентність, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), освіта, Інтернет, учасники освітнього процесу, цифрове середовище. Постановка проблеми. Інформаційно-цифрова компетентність стала однією з ключових навичок у сучасному світі. В епоху цифрової революції, вміння працювати з інформацією та технологіями стає необхідним елементом успішного функціонування в різних сферах життя. Освіта в професійних закладах має важливу роль у формуванні цих компетентностей серед здобувачів освіти.