Постановка проблеми: в сучасних умовах управління компанією покладає основні вимоги на корпоративне управління, зокрема на прозорість та відповідальність [1]. Ці вимоги формують концепцію корпоративної соціальної відповідальності, яку розглядають у контексті вирішення соціальних питань, пов'язаних з підприємством, як у його внутрішній сфері, так і на різних рівнях - муніципальному, регіональному, національному та глобальному [2].Для залізничного транспорту, що є основою транспортної системи країни та забезпечує працю до 375 тис. осіб [3], важливе значення має розробка ефективної політики соціальної відповідальності. Особливо з урахуванням стратегічного плану розвитку залізничного транспорту до 2024 року, який передбачає впровадження соціально відповідальних підходів до системи управління [4].Існує значний вплив факторів соціальної відповідальності на розвиток підприємства, і незважаючи на розгорнуте обговорення цих питань у працях вчених, таких як А.М. Колота, О.Ф. Новікової, Е.М. Кравцової, В.В. Компанієць, Ф.І. Хміль, О.М. Полякової, М.М. Шигуна та інших [2, 5, 6, 7, 8, 9, 10], дослідження впровадження принципів соціальної відповідальності на вітчизняних підприємствах, зокрема в залізничній галузі, вимагає подальшої уваги. Це особливо актуально в умовах постійного розвитку ринкової економіки, який ставить нові вимоги до підприємств, включаючи їхню відповідальність перед суспільством.
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА ЕФЕКТИВНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
Л.В. Леонтьєва, Д.О.Буравльов (Харків, Україна) | Скачать статью