Використання знаків для позначення товарів-явище не старе і не нове. Погляд на історію концепції товарних знаків показує, що знаки згадувалися з давніх часів (греками, римлянами та єгиптянами). Вони використовували спеціальні знаки для розрізнення продуктів, кераміки, картин і т.д. саме в цей час зародилося поняття товарів і послуг, і необхідно було розрізняти ці товари. Сьогодні поняття ознак товарів і послуг стрімко розвивається в науковій літературі і отримало безліч визначень і пояснень. В даний час питання про товарні знаки розглядається в 170 країнах на законодавчому рівні. Закон покликаний дозволити власникам і виробникам захищати свої права, бренди або логотипи.
ТОРГОВЕЛЬНІ ЗНАКИ В УКРАЇНІ, ЇХ ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ВИДИ
Л.В. Леонтьєва, К.Ю. Пивовар (Харків, Україна) | Скачать статью