При вивченні природи у молодших школярів мали б бути сформовані як окремі поняття, так і розуміння взаємозв’язку між ними, тобто, має бути засвоєно систему початкових понять. Учню необхідно вчитися не просто запам’ятовувати визначення понять, пасивно сприймати роз’яснення вчителя, а добувати, осмислювати знання самостійно, заздалегідь спланувавши суб’єктивну пізнавальну діяльність. Кожне окреме поняття про природу – це укрупнена дидактична одиниця. Засвоєні системи понять дають можливість застосовувати знання на практиці, в житті, аналізувати явища та їх взаємозв’язки, що існують у навколишньому світі.
МЕТОДОЛОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ УЯВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Леся Колток, Оксана Іршак (Дрогобич, Україна) | Скачать статью