Сучасні умови господарювання, вихід вітчизняних підприємств на світові ринки, нестабільність соціально-економічного та політичного становища України, впровадження міжнародних стандартів якості, боротьба за захоплення нових сегментів ринку, нові виклики, надиктовані бізнесу пандемією COVID-19, вимагають від компаній постійної активізації і оптимізації використання системи маркетингових комунікацій як основного засобу забезпечення конкурентних переваг в сфері збуту та ключового компоненту механізму управління підприємством, а також розробки стратегій та механізмів їх постійного удосконалення.
Основні напрямки удосконалення стимулювання збуту у системі маркетингових комунікацій ( на прикладі ТОВ «Маревен Фуд ЄВРОПА»)
Ольга Харчишина, Валентина Матвієнко, Лідія Худякова (Біла Церква, Україна) | Скачать статью