Починаючи з дошкільного віку одне із центральних місць відводиться мовленнєвому розвитку дітей та оволодінню лексичними засобами мовлення. Навчити користуватися усіма багатствами рідної мови можливо різними засобами в тому числі в процесі ознайомлення дітей зі світом природи. Реалізовуючи природничо-екологічні завдання з піклування та збереження біосфери не останнє місце в цьому процесі займає лексично-мовленнєва робота. У даному кoнтексті oсoбливoгo значення набуває дoслідження і переoсмислення на основі сучасних метoдoлoгічних засадах формування знань дітей про світ живої і неживої природи з урахуванням завдань накопичення, активізації і уточнення необхідного словника старших дошкільників. Такі освітні вектори намічено Державним стандартом дошкільної освіти та окреслено чинними програмами закладів дошкільної освіти України де формування словника дітей передбачає кількісний ріст словникового запасу та його якісний розвиток, тобто оволодіння значенням слів за природознавчою тематикою.
ПСИХOЛOГO-ПЕДАГOГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧОГО СЛОВНИКА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анастасія Ковальчук (Переяслав, Україна) | Скачать статью