ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОГО СЛОВНИКА СИНОНІМІВ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  Юлія Бондар (Переяслав, Україна) |    Скачать статью

Найважливіше місце у мовленнєвій діяльності кожної дитини займає словник, який виступає передумовою спілкування і пізнання, інструментом регуляції її мовленнєвої поведінки, засобом розвитку й виховання. Актуалізація словника – особлива форма мовленнєвої діяльності дитини, важливий результат її зусиль в освоєнні мовної компетенції. Оволодіваючи словником, опановуючи лексикою рідної мови, дитина засвоює не тільки систему знань, суспільно прийняті норми мовленнєвої поведінки, а й оволодіває наукою і мистецтвом жити в комунікаційному просторі серед інших дітей і людей.