ПІДЛІТКОВИЙ БУЛІНГ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  Аліна Баутіна (Переяслав, Україна) |    Скачать статью

Сучасний соціумом постає перед необхідністю розбудови безпечного освітнього середовища, яке ґрунтується на принципах взаєморозуміння, взаємоповаги, створення дружньої атмосфери, вироблення активної життєвої позиції, толерантності тощо. І потребує реформування чинної системи профілактичної роботи, скерованої на подолання негативних проявів у поведінці підлітків, зокрема й схильності до булінгу. Серед найвідоміших наукових досліджень, присвячених булінгу, слід назвати праці таких учених, як: К. Дьюкс, Р. Каталано, Д. Лейн, Є. Мунте, Д. Олвеус, В. Ортон, А. Пікас, Є. Роланд, Д. Таттум, П. Хайнеманн, Т. Харачі, Л. Хоукінс і т.д.