ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ІНШОМОВНИХ ТЕКСТІВ КРАЇНОЗНАВЧОГО ХАРАКТЕРУ

  Євгенія Костик (Переяслав, Україна) |    Скачать статью

В сучасних концепціях освіти іноземна мова розглядається як відображення культури народу країни, мова якої вивчається, а оволодіння іноземною мовою – пов’язано з іноземною культурою та засвоєнням світових духовних цінностей. Тому, на сьогодні існує потреба в підготовці майбутніх фахівців педагогічної діяльності до міжкультурної комунікації, у формуванні культурологічних знань та вмінь. Іноземна мова при цьому займає особливе місце в загальнокультурній підготовці молоді до життя та діяльності в суспільстві, та орієнтована головним чином на формування практичних умінь, що має великий потенціал можливостей для всебічного розвитку особистості.