Школа є інструментом держави, і саме вона визначає й контролює сутність виховання, організацію, світоглядну спрямованість змісту освіти, а також форми і методи навчання. Але школа як живий організм, здатний до самоорганізації, саморефлексії, розвиває, підтримує цілі, які тісно пов’язані з ідеалами і цінностями кожної дитини [1, с.146]. Опираючись на виклики часу та офіційні установки, школа часто намагається враховувати особистісні потреби учнів та їх батьків. Унікальна педагогічна концепція реалізується під керівництвом її автора (авторів) в інноваційних, експериментальних освітніх закладах – авторських школах.
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ ВЧИТЕЛЯ В АВТОРСЬКІЙ ШКОЛІ
Ірина Сороколіта (Вінниця, Україна) | Скачать статью