РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ: ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ І МОБІЛЬНИЙ БАНКІНГ

  Ярослав Чайковський (Тернопіль, Україна) |    Скачать статью

Динамічний розвиток і загострення конкуренції на ринку банківських послуг в Україні змушують банківські установи опановувати нові підходи до підвищення ефективності власного функціонування, проводити пошук додаткових шляхів одержання переваг конкуренції, зокрема шляхом впровадження дистанційних технологій обслуговування клієнтів, нових електронних продуктів і послуг. Впровадження наукових досягнень і винаходів в організацію банківського обслуговування забезпечує постійне поліпшення банківських продуктів, послуг і технологій, які застосовуються при обслуговуванні споживачів. Саме тому дослідження проблем, пов’язаних з дистанційним обслуговуванням клієнтів вітчизняними банківськими установами, є надзвичайно актуальним.