ЗАСТОСУВАННЯ ПРЯМОГО МЕТОДУ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ

  Наталія Бандрівська (Дрогобич, Україна)  |    Скачать статью

Історії методики викладання іноземних мов відомі численні спроби знайти найбільш ефективні методи навчання іноземним мовам. Найстарішим і водночас найбільш примітивним був природній метод, який отримав назву метод «гувернантки» (Л.В. Щерба, Л.С. Панова). Цей метод базується на уявленні про засвоєння дитиною своєї рідної мови. Іноземна мова засвоювалась шляхом наслідування готових зразків, багаторазово повторюючи почуте і шляхом побудови за аналогією з тим, що вивчено напам’ять. Такий природній метод мав чисто практичні цілі навчити говорити та читати прості легкі тексти. Цей метод був запропонований як такий, що виключав рідну мову з процесу навчання іноземної мови. Але питання вибору найефективніших методів навчання для забезпечення усного мовлення у процесі вивчення іноземної мови особливо у студентів технічних навчальних закладів залишається відкритим.