КОМП’ЮТЕР ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

  Наталія Бережна (Переяслав-Хмельницький, Україна) |    Скачать статью

Пошук нових форм і прийомів вивчення математики в наш час – явище не тільки закономірне, але й необхідне. І це зрозуміло: у школі, до якої ми йдемо, кожен не тільки може, а й повинен працювати так, щоб використовувати всі можливості особистості. Уміння організувати роботу на уроці, створити умови невимушеності й зацікавленості у всіх учнів дозволяє вчителеві використати додаткові можливості (наприклад, застосування ПК) для розвитку кожної дитини та ще глибшого засвоєння матеріалу. У сучасній школі комп’ютер є важливою складовою для вивчення математики. Комп’ютер як засіб навчання підвищує якість засвоєння матеріалу, розвиває мислення у дітей. Застосування його на уроках призводить до якісних змін у змісті, методах і формах навчання. Він є не лише об’єктом вивчення, а і засобом формування навичок обчислення, складання алгоритмів, розвитку творчих здібностей, а також є засобом контролю знань учнів. За допомогою комп’ютера діти можуть робити безліч корисних справ: ознайомлюватись з інформацією, вивчати різні іноземні мови, в тому числі і свою мову, малювати, створювати музику і багато іншого.