ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ БАТЬКІВ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНИХ НАВИЧОК ПІДТРИМКИ СЕКСУАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я У ПІДЛІТКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

  Анастасія Криворотько (Дніпро, Україна) |    Скачать статью

Сім’ї належить провідна роль у формуванні культурних навичок підтримки сексуального здоров’я у підлітків із порушенням інтелектуального розвитку, а саме формування ціннісних орієнтацій та норм поведінки, попередження шкідливих звичок та збереження здоров’я дітей. Проте не у кожній родині цілеспрямовано приділяють увагу статевому вихованню й обговорюють з дітьми із порушенням інтелектуального розвитку теми статевого розвитку та інтимних взаємин. За результатами опитування учнів професійно-технічних навчальних закладів, 43 % опитаних ніколи не обговорювали із батьками питань статевої зрілості, та 41 % опитаних – інтимних стосунків між чоловіком і жінкою [3]. Попри це, спілкування батьків зі своїми дітьми із порушенням інтелектуального розвитку є важливим, тому що дитина отримує модель, яку згодом підліток відтворює у свої поведінці.