ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА ІЗ КЛЮЧОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОСТІ

  Тетяна Бабійчук, Ірина Олефіренко (Олександрія, Україна)  |    Скачать статью

"Перевернуте навчання» стало популярним поняттям в останні декілька років, що було частково викликано публікаціями в TheNewYorkTimes (Фіцпатрік, 2012), Хроніці вищої освіти (Berrett, 2012) і Науці (Мазур, 2009) [1,с. 1114-1119]. По суті, це поняття означає, що учні вперше знайомляться з новим матеріалом за межами аудиторії, як правило, через читання або відео лекції, а потім використовують час заняття, щоб зробити більш важку роботу по асиміляції цих знань (через рішення задач, обговорення або дебати). Перевернутенавчання є педагогічної моделлю, при якій типові аудиторні та домашні елементи перевернуті. Поняття перевернутого навчання спирається на такі поняття, як активне навчання, мотивування студентів, гібридна конструкція, і, звичайно підкастинг. Основною цінністю перевернутого навчання є зміна мети заняття[3].