Сучасне готельне підприємство надає споживачам не тільки послуги проживання та харчування, але і широкий спектр послуг транспорту, зв'язку, розваг, екскурсійне обслуговування, медичні, спортивні послуги, послуги салонів краси та ін. Фактично готельні підприємства в структурі індустрії туризму та гостинностівиконують ключові функції, так як формують і пропонують споживачам комплексний готельний продукт, у формуванні та просуванні якого беруть участь всі сектори й елементи індустрії туризму та гостинності. Занаявності великої кількості пропозиції на ринку готельних послуг панує жорстка конкуренція. Уборотьбі заспоживача управління готелів змушене розробляти стратегії своєї діяльності, щоб запропонувати споживачеві такий продукт, який бинайповніше задовольняв його потреби і очікування, був унікальним такращим за інші. Наука і техніка нестоять на місці, тому сьогодні готелі починають використовувати новий метод залучення споживачів - впровадження енергозберігаючих технологій.
ТЕНДЕНЦІЇ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЗАКЛАДІВ ГОСТИННОСТІ ПРИКАРПАТТЯ У СФЕРІ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
Галина Зоріна (Івано-Франківськ, Україна) | Скачать статью