ПОЛІФОНІЧНО-ВИКОНАВСЬКИ УМІННЯ СТУДЕНТА-ПІАНІСТА В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАВДАНЬ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

  Хан Ле (Одеса, Україна) |    Скачать статью

Одно з педагогічних завдань мистецької освіти  підготовка кваліфікованих вчителів мистецьких дисциплін, зокрема, й музики. Вчитель музики в Китаї переважно здійснює роль співака або акомпаніатора, який супроводжує спів дітей. У шкільній практиці програмами передбачено уроки співу та уроки з Пекінської опери як національною спадщини китайського народу та яскравий приклад розвитку китайської культури. Саме для таких видів діяльності здійснюється підготовка майбутніх учителів музики. Натомість підготовка вчителів музики на Україні передбачає більш широке коло фахових компетенцій. Одна з важливих – музично-виконавська. Високі вимоги щодо оволодіння музично-виконавською майстерністю під час навчання в педагогічних університетах України приваблює студентів з Китаю.