CУЧАСНІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТИ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО САМОСТІЙНОГО ЖИТТЯ

  Любов Канішевська (Київ, Україна) |    Скачать статью

Загальноосвітні школи-інтернати як навчально-виховні заклади нового типу були започатковані в Радянському Союзі за рішенням ХХ з’їзду КПРС у 1956 році. У кінці 60-х на початку 70-х років була створена потужна навчальна, матеріальна і кадрова база для діяльності шкіл-інтернатів, але пріоритети освітньої політики цього періоду були зміщені, за своєю соціальною функцією школи-інтернати переорієнтувалися на вирішення проблем соціально-педагогічного захисту дітей, що не мали належних умов виховання, педагогічно занедбаних, схильних до асоціальних вчинків.