Келдиш Мстислав Всеволодовичвідомий як видатний математик та механік, головний теоретик космонавтики. Дослідження М.В. Келдиша були спрямовані не тільки на вирішення поточних прикладних задач. Вони також ввели нові, більш прогресивні, форми проведення загальних математичних методів ваеро- і гідродинаміки, що значно збільшило їх наукову цінність. Явище аеродинамічного флатера було одне з найбільш "актуальних питань" в 1930-х роках. Детонація - інтенсивні коливання літака, часто супроводжується прискорення його швидкості і небезпеку його повного знищення в повітрі. Це було дуже серйозною перешкодою для розвитку авіації. У Келдиша був талант молодого теоретика математика, йому доручили вирішувати проблему флатера. Келдишу дали певну свободу наукових заходів, але за умови надання результатів у діючій практичній формі. Проблеми флатера були вирішені за рахунок ефективних досліджень М.В. Келдиша. Його складні математичні описи обґрунтовані чіткі теоретичні висновки і практичні рекомендації, які, в свою чергу дозволили розвиток методів усунення тіла літак автоколивань у всьому діапазоні швидкостей польоту, доповіді та публікації були використані в якості теоретичної основи для подальших досліджень. Тепер, коли проблема флатера була вирішена, то не було ніяких перешкод для подальшого розвитку високошвидкісної авіації. Іншою важливою проблемою того часу було пов'язане з нової конструкцією літака з колесом, встановленим в його передній частині і з посадкою на трьох колесах. Це було результатом збільшення посадки і зльоту швидкості, коли літак досяг певної швидкості самостійно посилюючи коливання почалися в передньої зубчастої ноги, що викликало пошкодження. Інженери і пілоти назвали цю проблему - "шіммі". Келдишпровів дослідження, які описав у своїй роботі "Шіммі передньої частини і трьох коліс " (1945). Він вирішив проблему і провів повний комплекс досліду кострукцій, які виявилися дуже ефективним. Його робота, не згадується, математиками, до цих пір.