СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ТА ТЕСТУВАННЯ В ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ

  Аліна Стонога (Харків, Україна) |    Скачать статью

Однією з найбільш складних методичних проблем дистанційної освіти є проблема здійснення контролю і тестування. Суть проблеми полягає насамперед у необхідності точно ідентифікувати учня і дотриматися необхідних формальностей відповідно до діючих в даний час вимог Міністерства освіти. Якщо навчання поєднує очну та дистанційну форми, то такої проблеми не виникне, оскільки викладач і студенти зустрічаються особисто, студенти проходять початкове тестування і здають підсумкові заліки та іспити в традиційній формі. Контроль же їх успішності в ті періоди, коли вони навчаються дистанційно, здійснюється за допомогою різноманітних засобів інтернету: електронною поштою, за допомогою телеконференцій (як синхронних, так і асинхронних) і web-форумів, аудіо- і відео конференцій. При цьому основною формою контролю залишається контроль очний, традиційний, з усіма типовими для нього атрибутами, дистанційні ж форми контролю виконують в цих системах лише додаткову функцію.