Небагато напрямків людської діяльності існують і будуть існувати вічно. Серед них чільне місце займає освіта. Освіта розвивається, часом реформується, намагається готувати фахівців на перспективу, але, як не парадоксально при цьому, її вічність в значній мірі забезпечується позитивним консерватизмом учасників освітянської діяльності [8]. Однією з основних завдань, які ставив перед собою Павло Дмитрович Пшеничний – це підготовка достойної наукової зміни, яка б могла якісно продовжити дослідження та примножити наукові здобутки. Метою даної статті є висвітлення наукового таланту та педагогічної діяльності одного з передових українських науковців у галузі зоотехнії в ХХ ст. – Пшеничного Павла Дмитровича, очима його учнів та сучасників. Також ознайомити з життєвим шляхом та науковою роботою академіка.
ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА НАУКОВИЙ ТАЛАНТ ПШЕНИЧНОГО ПАВЛА ДМИТРОВИЧА В СПОГАДАХ ЙОГО УЧНІВ
Марія Поливач (Київ, Україна) | Скачать статью