Актуальність дослідження полягає в тому, що сьогодні демократичні перетворення в Україні відкривають широкі можливості для перебудови такого освітнього процесу, в якому відповідно до Концепції НУШ формується гармонійно розвинена особистість[5]. У сучасних закладах загальної середньої освіти, зокрема початковій школі, закладається основа національної свідомості учнів, виховується любов до рідної землі, своєї «малої батьківщини». Оскільки національна культура повинна служить яскравим прикладом для дітей молодшого шкільного віку, використання скарбів народної мудрості є могутнім чинником виховання в них таких якостей, як добра, чуйності, милосердя, спрів переживання, ефективність якого залежить від майстерності та ерудованості вчителя початкових класів. У цьому сенсі, втілюючи принцип краєзнавчості, важливу роль відіграє ціла низка казок, в тому числі й казок про рідний край[4; 6].
ВИХОВАННЯ ДОБРА Й ЧУЙНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ КАЗОК ПРО ПРИРОДУ
Лілія Стахів, Христина Багінська (Дрогобич, Україна) | Download article