Нині для привернення уваги споживачів і промоції різноманітного відеоконтенту в цифровому світі запропоновано багато способів, серед яких особливе місце посідає анонсування за допомогою тизерів-трейлерів. Під цим поняттям розуміють новий вид тизеру, призначений для зацікавлення аудиторії майбутнім інформаційним продуктом [7]. Тизер-трейлер дає змогу глядачам одразу побачити, хто є героєм інтерв’ю, спонукає переглянути цілий випуск, щоб дізнатися відповіді на всі запитання та анонсовані інтриги.
ТИЗЕРИ-ТРЕЙЛЕРИ ЯК РІЗНОВИД ПРОМОЦІЇ ВІДЕОІНТЕРВ’Ю В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СЕГМЕНТІ
Тетяна Бондаренко, Тетяна Пасічна (Черкаси, Україна) | Download article