НАВЧАННЯ В РУСІ ЯК ЗДОРОВ’Я ЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЬО-РУХОВА ТЕХНОЛОГІЯ НА ЗАНЯТТЯХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» У НУШ

  Вікторія Юшко (Дрогобич, Україна) |    Download article

Сьогодні всі освітні заклади дошкільної, початкової, базової середньої та перед вищої, вищої та позашкільної освіти мають працювати над тим, щоб діти зростали здоровими. Сьогодні і педагогами, і психологами наголошується на тому, що в дітей менше розвинена рухова активність, тому у багатьох учнів спостерігаються фізичні відхилення, що ведуть до значного погіршення пам’яті та увага в школярів, адже, коли дитина рухається, активізується її інтелектуальний розвиток [1; 8]. Детальний аналіз науково-педагогічної та психологічної літератури засвідчує, що сьогодні діти багато часу проводять біля телевізора чи ґаджетів, не ведуть активний спосіб життя, багато часу проводять в школі, сидячи за партою, а вдома – за виконанням домашніх завдань,маючи багато енергії, стають злими, їм некомфортно не лише в товариствах, у які вони потрапляють.