ФОРМУВАННЯ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В АВСТРІЇ

  Уляна Щегловська (Рівне, Україна) |    Download article

Меіаосвітні пропозиції в дитячому садку мають адаптуватися до віку та рівня розвитку дітей. Для того, щоб мати можливість дітям сприймати та обробляти медіа-пропозиції та медіа-контент, необхідно набути емоційної, когнітивної та комунікативної компетентності. Розвиток цих навичок залежить від розвитку дітей. Однак цей процес можна розвивати та удосконалювати цілеспрямованими вправами та якомога більшою кількістю різноманітних форм навчання [1, с.25]. Для того, щоб мати можливість опрацьовувати та засвоювати медіа-контент, необхідно дотримуватися психологічних умов розвитку дитини дошкільного віку.