ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ ПІД ЧАС ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  Анна Вертіль (Умань, Україна)  |    Download article

Прогресивний розвиток держави пов’язаний з необхідністю провадження інноваційних підходів у процес професійної підготовки фахівців різних галузей для вирішення проблем в суспільному, економічному та політичному житті країни, що ставить перед освітньою системою конкретні вимоги та певні удосконалення системи підготовки закладів вищої освіти. Ефективний підхід полягає в орієнтації освітнього процесу на формування компетентності з врахуванням педагогічного надбання тобто певної культури, що забезпечить успішну професійну підготовку майбутніх інженерів-педагогів харчового профіля.