На необхідності впровадження нових підходів до організації навчання в загальноосвітній школі, зокрема створенні умов для диференціації навчання, забезпеченні індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів відповідно до їх особистісних потреб, інтересів та здібностей, розвитку та підтримки системи роботи з обдарованими дітьми наголошено у завданнях Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012‒2021 рр. (2013). Вирішальним чинником ефективної реалізації диференційованого навчання школярів є професіоналізм вчителя, який має системне бачення цього процесу як цілісного явища і сформовану готовність до його якісного забезпечення.
СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ
Наталія Синіцька (Рівне, Україна) | Download article