У сучасному суспільстві професійний спорт видозмінюється, стає феноменом масової культури, завдяки яскраво вираженій видовищності, медійності. Засоби масової комунікації не лише рекламують певні спортивні заходи і змагання, а й швидко охоплюють найширші аудиторії, пропагують здоровий спосіб життя, можливості самовираження особистості, тим самим популяризують спорт, сприяють його комерціалізації. Розуміння того, що процеси розвитку, трансформації, видозмін спорту (як суспільного феномену, що спрямований на захоплення мас від змагань до флешмобів і шоу), тісно пов’язані із генезою сучасного соціуму та глобалізації ЗМІ. Саме тому взаємодія спорту й медіа заслуговує на особливу увагу й аналіз, як особливе соціокультурне явище.
Взаємодія медіа і спорту у сучасному соціумі
Марина Мельник, Тетяна Заєць (Україна, Вінниця) | Download article