АНАЛІЗ СТАНУ РОЗВИТКУ УМІНЬ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

  Анжеліка Литвиненко, Інна Учитель (Дніпро, Україна) |    Download article

В інформаційному суспільстві зростає потреба в безперервній освіті фахівця, в його навичках самоосвіти, готовності до поповнення знань впродовж усього професійного життя. Реалізація компетентнісної парадигми потребує нової філософії освіти – забезпечення розвитку особистості студента через включення його як суб’єкта навчання у процес оволодіння компетенціями. Відомо, що компетентність формується лише за умови активних дій студента, набуття ним індивідуального досвіду у процесі розв’язання навчально-професійних задач. Пошук шляхів удосконалення навчального процесу ініціює розроблення нових організаційних форм взаємодії викладача і студента. Зміни, що відбуваються в освіті, обумовлюють нові вимоги до організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх фахівців. Високий рівень умінь самостійної роботи студентів дозволить їм не лише опанувати достатній рівень теоретичних знань зі спеціальності, а й досягти кар’єрного зростання, постійно удосконалюючи свої навички. Отже, розвиток умінь самостійної пізнавальної діяльності студентів виступає важливою умовою підвищення ефективності навчального процесу.