МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ТА ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧИХ ЗОШИТІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЛЕКЦІЙНИХ ТА ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬ ФАХОВУ ПЕРЕВИЩУ ОСВІТУ

  Наталія Бембель (Харків, Україна) |    Download article

Заклади фахової передвищої освіти здійснюють підготовку фахівців у певних галузях професійної діяльності, пов’язаних із виробництвом, управлінням, національною економікою, сферою обслуговування тощо на основі повної або базової середньої освіти. Особливістю здобуття фахової передвищої освіти на основі базової середньої освіти є те, що вона здійснюється з одночасним здобуттям повної загальної середньої освіти та отриманням відповідного документа про повну загальну середню освіту. У законі України про фахову передвищу освіту зазначено, що навчання повинно бути «студентоорієнтованим», тобто спрямованим на всебічне «задоволення потреб та інтересівздобувачів фахової передвищої освіти, включаючи надання можливостей для формування індивідуальної освітньої траєкторії».